You made my day

Jobbade nattklubb igår. Var massa folk, förlust i fotbollen, men stämningen var ändå på topp. Hade riktigt kul! Även fast jag plockade glas!

Det finns två personer som verkligen gjort min dag idag. Var ute och kollade på syster på hennes studentbal. Hon var så himla fin. Såg ut som en riktig prinsessa så jag blev så stolt.

Skickade iväg ett sms till en gammal kompis idag som jag inte träffat på över 1 år. Efter ett tag fick jag ett samtal från honom. Vi pratade i 40 minuter, kändes som om vi setts nyligen och bara pratade på. Har saknat vår vänskap massor.

Studentbalen 2005



Studenbalen 2008

Är helt kär i hennes klänning!

Kommentarer
Postat av: sanna

åååååh vad fint!!! och då menar jag båda bilderna :) ni är för söta!

Postat av: Sara

Jag älskar båda klänningarna! :D

2008-06-16 @ 13:44:36
URL: http://landin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback