we are stars now, in the dope show

Igår kväll när jag låg och degade på soffan fick jag ett sms från Åsa som är hemma från England. Frågade om jag skulle med till Rockbaren. Slängde mig in i duschen och hoppade upp på cykeln sen var jag där. Några cider och shot senare vinglade jag hem. En riktigt trevlig kväll. Blev även väckt denna morgon, av just Åsa. Eller väckt och väckt. Hade vaknat innan och skulle försöka somna om.

Idag tar systeryster studenten! Grattis till dig!
Får rysningar i kroppen av att se studenterna. Det var en sån härlig dag. En sån dag man bör minnas hela livet!

Jag och Åsa innan kortegen=)

We are stars now, in the dopeshow.... Marlyn Manson. Det är gymnasiet för oss. Sjöng den alltid på väg till krogen!
Så härligt att prata gamla minnen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback