After work på balkongen

Jobbade kväll igår. Riktigt god mat serverades.. Nästan utöver det vanliga.. Sen var det barhäng och jaktsimulator dags! Män är så lättroade!=) Kom från jobbet vid 00.30. Då åkte jag och Carro raka vägen hem och satte oss på balkongen, inlindade i två filtar och tog varsin öl. Som sen blev två då vi kom igång med snacket riktigt bra!=)

Jobbade lunch idag också. Gick bra var samma människor som igår kväll. Men  nu var det bara att plocka undan. saknar luncherna. Men samtidigt inte. Kom jobba det i sommar så vi får se hur mkt jag saknar det då. :P Kul att jobba med Staffan och Fredrik.

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Pappa fyller idag så vi ska käka lite och så. Just nu popar vi Van Morrisson. Brown eyed girl, underbar låt. Sen är det bara att åka in till stan igen och bege sig tillsammans med mina kära roomisar till Kristians födelsedagsfest..

Imorgon hoppas vi på lite quality time tillsammans med lillemsan!

Kommentarer
Postat av: sara

Hello tjejen! Hittar man dig här, kul då kan jag följa ditt liv! ;)
kram Hansen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback