använd aldrig ketchup i ansiktet!

Det har varit en väldigt lugn dag i skolan idag. Vi skulle arrangera en mordplats. I vår grupp bestämde vi oss för att ha ett litet svartsjukedrama. Jag skulle då agera en som hjälpt en annan att ta livet av sig och sen skjutit mig själv efter att ha fått dåligt samvete. hmmm, uppgiften kanske låter lite udda, men vi skulle få fortsättning följer på denna. Men när jag låg där på golvet, död, med ketchup i ansiktet, i tinningen och vid munnen, känner jag hur det börjar klia. Springer ner till toan och tvättar bort det och upptäcker att det blir röda märken kvar efter ketchupen. En liten allergisk reaktion har uppstått. Detta blev en svidande svullnad i mitt ansikte. Men som tur är så försvann detta efter någon timme!

Men detta är verkligen inget jag rekommenderar.

Känner ett stort behov av att städa, men orkar verkligen inte det! Behöver sova. Har ett par långa dagar framför mig nu, så det får bli städning på lördag innan familjen kommer och firar mig. Kommer antagligen inte ha tid med att dom kommer imorgon på självaste födelsedagen. Men vaddå, jag blir ju bara 22!:P

Nu är det time for some sleep. Upp tidigt i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback