återkoppling

Vilken kväll det blev igår! Kom till lägenheten strax innan nio. Då hade Diplomaten och Carro gjort tårtor så det var bara att fylla lungorna med luft och blås ut dessa. Så duktiga så! Dagen till ära bar jag en liten röd klänning, vilken pudding man var!:P lady in red....

Ett spritbord var uppställd iköket med bål, sprit, groggvirke, vinboxar, frukter och snacks..

Så var det bara att bänka sig framför TV:n med en lite härlig jordgubbsdrink i handen och kolla klart på melodifestivalen. Sen kom resten av gästerna. Ett tag var vi säkert 30 pers som minglade runt. Hade riktigt trevligt!
Kamerablixtrarna flög över rummet, poser hit och dit och en gul störtkruka entrade i alla fall ett huvud.:P Humöret var på topp för alla kändes det som.

Folk började droppa av runt halv ett. Men vi var några tappra själar som höll igång längre. Det bjöds på lite shotkannor och några dirty dancing lyft i tvrummet. Haha, så underbart! Även en liten brottningsmatch som gjorde att jag blev helt utslagen.=)

Sekreterar´n och Glenn gick lös på tårtan som fyllemat, vi shakade till 90talsmusik nästintill hela kväll, den nästan obligatoriska shotkannan kom fram, med sprit som jag fick av Davd, Tony och Timmy för dom kände att det var så mkt sprit vi hade bjudit på. Nu blev det bjud igen. Men dom blandade även en kanna rom och cola. det var ingen hit att shota det kan jag säga!

Kvällen rundades av med att jag och David satt och pratade till halv 6, bombaderade honom med historier om mina älskade hästar, och Tony "vilade" på soffan...
Vad mer ska man säga, vilken kväll.

Ett tack til mina egna små bindefeldtare, Sanna och Carro som styrde upp detta! puss till er!

Har suttit med Glenn, Sekreterar´n och Diplomaten på Kaffe Latte mellan 2 och 5 för att sammanfatta gårdagen och göra vårt kompentenstest i försäljning. Diskussioner om att vi ska åka på festival i sommar tillsammans och vilken ska på då. Hur kommer vi att klara oss utan varandra under våra 5 veckors praktik och den låna LIA:n nästa vår och sommaren? Hur blir livet efter att vi splittras när vi slutar? Lite sådana problem kom oxå upp på tapeten.

Så nu är det bara att självdö en stund i soffan innan det är dags för en kväll med brudarna med pizza och parlamentet och förhoppningsvis lite sunes sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback