Bara på´t igen

Blev en lyckad och otroligt rolig kväll igår. Både min lillebror och lillasyster med sina respektive var här och gänget från klassen. Konstigt det kändes att skriva respektive. Känns som om dom vore gifta vilket dom inte är. Vad jag vet i alla fall:P
Men roligt hade vi iallafall. Dansade och posade. Jesper drog ut en halv toarulle från köket till vardagsrummet. hmmm, undra hur han tänkte där!

Ikväll ska jag hänga en stund med min ordinarie familj. Vi är bortbjudna till Mattson som fyllde för två veckor sen. Så det är bara att komma igång igen! Sen får vi se vad som händer. Men Sofia ville ut och svänga sina lurviga lite, då är jag snäll och ställer upp.=)

Nu ska jag gå och försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Har en outfit på mig, men känner mig inte helt bekväm med den.

Ett litet citat återigen:
"ska jag utveckla? Jag är en partymyra. en, två, tre, fyra. Jag är en partymyra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback