bitsk? Nej inte jag

Idag har jag uppfattats som bitsk! Förstår inte varför?=) Men sekreterar´n försökte övertala mig om att följa med till norrköping imorgon och shoppa. Men jag sa ifrån skarpt. Trots detta fortsatte hon och nu ska vi åka till norrköping och shoppa i morgon. Måste träna på att stå på mig mer. :P Sen blir det party i morgon kväll för att fira vår kära sekreterare. Underbart.

Har kanske inte humöret riktigt på topp idag heller. Har en sån fruktansvärt huvudvärk så jag tror att mitt huvud ska explodera. Har knaprat i mig en ipren, så det finns fortfarande plats för några till.

Nu börjar LIA platsen ordna upp sig lite, tror jag. Eller snarare hoppas jag på det! Nu är det inte många veckor kvar innan vi ska bege oss ut i världen och få nya kunskaper.

Dags att ta två ipren och lägga sig på soffan lite innan jag börjar med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback