då var det fredag, igen

Denna helg går det lugna tecknet. Ska studera lite, eller i alla fall intala mig själv om att det är det enda rätta att göra! Har faktiskt börjat redan i dag! Känner mig så sjukt bra. :P 

Har haft lillasyster på besök, ringde i går kväll och fråga om hon kunde sova här. Som snäll storasyster sa jag ja, ringde ingen kl 2 i natt och ville komma in. Det blev lite jobbigt då att somna om, men lyckades tills min roomie ringer kl 9 och väcker mig.. hmmm. Men såg att det var ett härligt väder ute så det var bara att gå upp. Tänkte gå ut på en härlig morgonpromenad, men har skoskav!

Imorgon ska jag jobba lunch på ÖM. Härligt att tjäna lite pengar eftersom man inte blir så rik på CSN......

Nästa vecka är ganska fullspäckad! Fylla år bland annat och konsert på Rosvalla med KENT! längtar massor..

Har precis haft min förkylda och icke så språksamma bror på lunch. Härligt att träffa honom iallafall.. Det ger ju mig mer plats att prata på!:P

Nu är det väl bara att bege sig tillbaka i litteraturens värld i form av boken "rollmedvetet ledarskap"...
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback