gott och blandat

Isöndags kväll blev en härlig afton. Pizza och parlamentet med diplomaten, sekreterar´n och glenn. Sen dök även bokhandlar´n upp. Märklig man det där. Eller inte mannen kanske men att frugan hänger med honom. hmmm..

När vi var på citygrillen och hade beställt pizza och kom ut till cyklarna började funderingarna hur vi skulle få hem pizzorna på cyklarna.. Men det löstes ganska fort för min pakethållare var tillräckligt stor för att sätta dit kartongerna på. Så bar det av hemåt, med två pizzor på pakethållaren och en under armen! Då uppstod idén om att starta en cykelbudfirma. " Sa du stenkulla? 15 pizzor, komma då i två omgångar!" Lite intern skämt som var väldigt roligt!

I förra vecka gjorde vi en beteendestilanalys i försäljningen. Fick ut dom igår. Ett häfte på 24 sidor beskrev dig och ditt beteende. Lite läskigt, för hur mycket det stämde. "Du har en viss fallenhet att förklara en händelser med lite för många ord"!=) hahaha. "Andra kan uppfatta dig som charmig" bägge stämmer väldigt bra måste jag erkänna!:P

Idag fyller Dimitra år! Hon fyller 2 år så nu börjar min lilla flicka blir stor..=) Hon fick frukost på sängen av mig i morse, skinka och ost rulle! Hon blev jätteglad!

Nu ska jag gå och träna på säljsamtal! hmmm, hur ska detta gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback