hur bra gick det för mig egentligen?

Som jag skrev i tidigare inlägg så hade jag en bra födelsedag. Men jag kan ha förfinat den lite. Den var bra, men jag gjorde illa mig hela tiden, hade köpt glass för att bjuda familjen på, fick gå tillbaka till hemköp med den för att den hade varit upptinad och var isskadad. Suck. Men jag fick en ny!

Så på kvällen skulle jag ringa ett litet samtal. Står då att mitt simkort är inaktiverat! Ringer och ska skälla på Tele2. Men då hade dom såklart precis stängt.
Så jag fick ringa och skälla på dom i morse istället. Så det blev löst efter att jag berättade för kvinnan att trots att min adress kanske inte stämde så stod det att det skickades ut sms som påminnelse om en räkning inte var betald.. Men något sms hade inte kommit till mig, trots att jag har samma nummer kvar, men en annan adress. Hela denna händelse från i går kväll gjorde mig på riktigt dåligt humör. Speciellt imorse, då ingen kunde få tag på mig, fast jag var säker på att jag kunde ta emot samtal. Men icke. Så jag hämtade Lisa och sen fick jag åka hem till mig igen för att hämta Felicia som stod och väntade på mig där. Jobbig historia att dra hela. Men Lisa fick i alla fall uppleva mig på dåligt humör, jag satt och gormade och svor i bilen...... Sorry

Men alla dagar kan inte börja bra.

Nu är det inte många timmar kvar innan konserten med Kent börjar! Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback