Ja då var det måndag igen

Skulle ju ha pluggat igår. Gick inte så jätte bra. Men fick lite gjort genom att läsa ett häfte till presentationsteknik som vi har idag. Sitter nu i hemmet och väntar på att Felicia ska komma hit och joina för lunch. Sen bär det av till sthlm för ett litet möte.

Hamnade isoffan igår kväll med en hemmalagad pizza och filmen the perfect man, men den var inte så jätte rolig så jag gick och la mig istället.

Hade en liten övning på stan i dag. Det var riktigt intressant. Vi skulle kolla på människors kroppspråk hur dom reagerade när vi tog kontakt och frågade om vägen till exempel. Saker som man inte alltid lägger märke på i vanliga fall.

Ser verkligen fram emot torsdagen med Kents konsert. Tycker att dom är riktigt bra live. Nu var det ett tag sen jag såg dom dessutom. Really nice!

I denna veckas aktiviteter ingår nu även att försöka hitta en praktikplats, om det blir i Stockholm är det även en lägenhet för 5 veckor som ska hittas. Hoppas faktiskt lite på det. Skulle vara riktigt skönt att komma bort från Nypan lite. Har blivit lite för mycket på sistonde. Så kommer jag antagligen vara fast här hela sommaren för att jobba.

"fäst blicken, äg luften"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback