Jag ska bara...

Vill börja med att gratulera min kära sekreterare på hennes bemärkelsedag! Hipp hipp: Hurra hurra hurra hurra!


Direktörn med sin
underbara sekreterare


Ja då är det söndag. Känns som om jag har haft söndag sen i torsdags, med inslag för party. Men hela lovet har jag tänkt att jag ska plugga. Men icke! "Jag ska bara...." Suck jag blir så trött på mig själv.
-Ta dig i kragen och börja läsa den där  himlans boken nån gång! Hjälper ju inte att du skjuter på det hela tiden!

Nu sitter jag i allafall och äter en sen frukost, toast, kanske kan kalla det brunch.

Igår blev det lungt. Däckade med Carro i varsin soffa och kolla på lite scrubs avsnitt sen blev det magiska systrar på 3:an med Nicole Kidman och Sandra Bullock.

Sen så var det ju lördag och jag hade några förväntningar på vissa i "familjen". Det är bara sekreterar´n som inte har varit scatman.... Eller??
Ett lite uppdrag vi hade under lovet. Ett sms skulle skickas till de andra familjemedlemmarna om det var lite onyktert, det som var obligatoriskt var "I´m a scatman"... Hihihi

Nej nu ska jag äta klart min härliga frukost sen sätta mig och plugga. Men först ska jag bara vika tvätt!:S

Kommentarer
Postat av: Frugan

Sekteterarn var scatman i torsdags! :)
Hoppas pappa mår bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback