Lillasyster och jag

"Lisa, jag skulle bara vilja citera Petter: Det är så logiskt, alla fattar utom du." Erik, vilken stjärna:P

Jobbade lunch idag med Kent. Fick lite härlig råd till en mer stabil ekonomi, panta burkar! Tack
Åkte förbi Tessan och Tobbe på vägen hem. Så satt hon och jag där och snackade lite skit.. Underbart.

Förlorade om röstning idag som jag inte ens var delakig i. Sanna skickade sms och sa att vi skulle till O´learys och kolla melodifestival och dricka vin. Kände inte att min plånbok hade råd med detta. Men då blev jag nedröstad.  Dom ansåg att dom var två mot en så min röst räknades inte ens. Så nu sitter jag och väntar på att Carro ska bli klar så ska vi möta upp Diplomaten och sekreterarn ¨på O´learys för att kolla på Melodifestivalen, håller alla mina tummar för att Carola inte ska gå vidare. Det är nästan så att jag skulle kunna ringa in och rösta för att hon ska förlora. hmmm.

Söndag imorgon vilket betyder att jag verkligen måste plugga. Först frukost med lillasyster. Tror att hon har saknat mig lite. Sov hos mig natten till igår, åt middag tillsammans idag och frukost imorgon. What to say?

Måndag bär det av till sthlm för möte. Ska bli roligt och se vad dom har kommit på för nya saker och vad vi kan komma med.

Har suttit och lyssnat på lite svenska klassiker, Ulf Lundell, Eva Dahlgren, Lisa Nilsson, Maruro Scucco bla.... Vilket gäng.

Nu är det dags att kila!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback