Liten spontan tripp till Norrpan ikväll

Japp, ikväll så ska jag vara spontan! Helt sjukt!=) Måste ju träna lite på det. Så snart kommer Sofia hit och vi ska pimpla lite vin innan vi ska gå till tåget vid 22.30. Håller på och bearbetar Carro, men hon är lite trött, så jag vet inte hur det går. Men jag tror ändå att det inte är långt kvar innan hon är med. Dessutom kommer ju Sofia snart, så då är vi två!

Så "familjen" lär ju få sig ett sms i kväll igen.. :P

Imorgon kväll ska jag umgås med min minsta lillebror, Tobbe. Mamma jobbar natt och pappa ska iväg och jobba tidigt på lördag så Tobbe vill inte vara ensam. Tur att han har en sådan snäl storasyster som tar med honom ut på stan och äter i morgon kväll då...

Idag gick jag och Dimman ner till Tass och Strass och gav dom ett påskägg fyllt med godis. Lollo blev glad och gav Dimman en grisknorr. Är det inte oxpenis så är det grisknorr.. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till det, men Dimman blev glad!

- Nu ska jag göra mig vacker. Som trollmor säger i "trolltyg i tomteskogen"

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback