money, money, money

Gud vilka märkliga människor det finns! Satt och kollade på Filip och Fredrik i går kväll, 100 höjdare i USA. En som letade efter skunkap, en som trodde hon var från 1700-talet, en som trodde att hans gorgeouspil skulle ta bort fulhet, en man med bröst. Men jag fick mig ett gott skratt i alla fall!

Idag är det dagen jag har längtat efter sen i onsdags, inkomster!=)
Nu sitter jag istället och funderar på om jag ska åka och handla nu eller ta det i kväll. hmmm vore ju bäst att göra det nu. För sen är det fika med familjen, fika med tessan och plugg.

Ska faktiskt sätta mig och göra en budget för den här månaden. Var och handlade med lillebror igår, han hade massa pengar över. Visserligen får han ut typ dubbelt, men i alla fall. Jag vill oxå ha pengar över. *grymt*

nej nu ska jag ta och skutta in i bilen och bege mig ut till willys och shoppa lite! Älskar när kyl och frys är fulla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback