promenad på landet

Idag har jag varit ute på mitt gods och sett över mina ägor. Det såg bra ut.:P Lite tråkigt nu bara med att snön har kommit tillbaka och att det blåste så fruktansvärt! Men Greger och Dimitra var glad att få komma ut lite i alla fall.
Lite bilder från dagens promenad:





Igår blev det filmkväll. Lagade middag, potatisgratäng och kyckling. Lyckades få Carro som inte ville ha mat att äta! Yeah! Undra vad det är jag gör så himla bra! mohahaha. Så kom även Jim förbi och hela gänget slog sig ner i soffan med chips, dip och grönsaker och kollade på "The heartbreak kid" med Ben Stiller och "nya hollywood"stjärnan, Malin Åkerman, hon påminde så himla mkt om Cameron Diaz.

Ikväll är det bowling som gäller. Denna gång ska jag försöka behärska mig. Är inte nån dålig förlorare. På riktigt alltså. Så blir resten lungt. Ska verkligen sätta mig och plugga i morgon. Gud vad jag försöker övertala mig själv.. hmmm.....
Nu blir det en kopp kaffe!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback