skor!

Blev jätte glad över att det kom pengar igår. Åkte ut till Willys och storhandlade. Hade gjort upp en budget för hur mycket pengar jag kommer ha kvar efter att alla räkningar är betalda, bilen tankad och kylen fylld. Tänkte att jag skulle försöka hålla den här budgeten. Tyvärr tror jag att jag sprack den idag. Jag syndade och köpte ett par skor!
Men snygga är dom i alla fall!

På fredag blir det utgång för att fira sekreterar´n! Det är klart att det ska firas. Även fast hon inte vill det. Ska ställa mig på bardisken och sjunga ja må hon leva.. hmmm, eller inte. Ska nog bespara mina vänner detta..

Hade lite svårt att sova inatt. Försökte prova med att sova på soffan. Men inte ens det fungerade denna gång. Men kl 02.00 var sista gången jag kollade på klockan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback