Tusen spänn eller?

Nu har jag äntligen påsklov. Eller, jo jag har lov! Så himla skönt att slippa stressa runt. Men jag har fortfarande min bok i projektledningen som hänger över mina axlar. Nu har inlämningsdatumet blivit flyttat i från 25:de till 30:de så då har man några dagar på sig extra!

Under kvällen så åker Holger, Glenn, Sekreterarn och Diplomaten hem till sina byar... Vet inte riktigt hur vi ska klara oss utan varandra nu i nästan 1 vecka! Jo just det, det finns ju mobil!:P
Det blir tuffare sen när alla beger sig ut på praktik speciellt nästa vår. Men då får vi se till att hamna i samma stad så många som möjligt av oss! Love

Har snappat upp lite citat under perioden söndag - onsdag. Visst dom kanske bara är roliga inom gruppen men vet att dom läser detta så!

Anna- "men vad är Sanna då?
Sanna- " I´m a scatman"

"Tar du mig får du Glenn på köpet"
"Vad kostar det då, tusen spänn eller?"

" -Har du provat kulorna än?
  - Pissa på mig bara! Gör det! När fan skulle jag ha gjort det???!"

"-Erik, ska vi gå på dejt?
- Visst, när?
- Jag vet inte riktigt.
- Jag är ledig den 18 april"

"- Måste bara säga att du var riktigt snygg i den röda klänningen igår.
- Jag vet! Såg det på bilderna. Så jävla porrig"
"Kul att se. kul intiativ"

Underbart gäng!

Dimitra stod precis och lekte med en fluga. Ibland undrar man om hon tror att hon är en katt. Som på julafton stod hon och glodde in i ett hörn. Visade sig att det satt en spindel där som hon ville leka lite med... =) Men i dag ska hon få bada! Blir så söt när hon fått bada, pälsen runt öronen blir så våfflig.

Igår fick jag äntligen äta min chokladpuddning som jag inte orkade äta i måndags efter min middag! Åh vad glad jag blev. Dock uppstod ett lätt illamående också. Man skulle kunna tolka det som kroppen sa ifrån. Men då är det bara att lägga lite godis till det! Det är inte så bra! Ska ta tag i mitt tränande nu.. Eller snart. Hoppas bara på att mina pengar den här månaden kan räcka till det. Men såklart är det massor människor som fyller och jag ska ut och jobba så bilen måste tankas och diverse! Men what the fuck, du lever bara en gång! Så varför inte ha skulder upp till näsborrarna!:P

Men mycket pengar nu skulle inte sitta helt fel. Skulle vilja citera en god vän till mig:
"vill ha massor pengar. jag skulle vilja sy ett lapptäcke med alla mina pengar.
Och använda dem som snyt papper. Men det är inte skönt att snyta sig i en fem-krona!"


Kommentarer
Postat av: Sanna aka Frugan

Kul o se, kul initiativ att ta upp lite citat. Vi skriver historia :)

2008-03-21 @ 15:59:44
Postat av: Emsan

visst är det! Får nu se till att det kommer lite mer av dessa citat! Kanske tom kan skriva en bok när vi har gåt ut!P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback