Utslängd!

Ja då sitter jag hos Sekreterar´n. Har blivit utslängd från min egen lägenhet. What to say, what to say! Ikväll är det nämligen fest hemma hos oss, min födelsedagsfest!=) Men jag, jag som tycker om att ha kontroll och planera allt har blivit bortkopplad! Men nu ska jag bara komma dit, till mitt eget hem! Lite läskigt, men antar att det är bra träning för mig...

Så fram till 20.30 befinner jag mig hos Sekreterar´n och Diplomaten. Men Diplomaten är hemma hos mig och fixar och donar tillsammans med min roomie Carro. Snart kommer även Glenster över hit. Så det blir att hänga med shortycrew.=) Eller i allafall två tredjedelar. Den sista delen är i Romme.

Fick ett härligt mms från Holger igår, som vill även håller på att försöka komma på ett nytt smeknamn till. Loppan är uppe på tapeten. I detta mms stod det att hennes mamma hade fyndat en mössa till Holger, en morotsmössa! Denna mössa lovade hon att ha på sig i backarna i Romme idag. Detta följde med en bild som kommer bli värdefull när hon blir känd. En bild på Holger i en morotsmössa! Hon är för underbar. Skrev tillbaka att hon var en stjärna och att hon precis förgyllt min kväll!=)

Nu står Sekreterar´n och lagar mat till mig. Hon säger att hon är nervös för att laga mat till mig. Tydligen brukar jag bjuda på väldigt god mat hemma i kollektivet!:P

Imorgon blir det en lite återkoppling på hur kvällen har varit!
SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback