Vad var det jag sa??!

Ja vad ska man säga. Jo kanske att Direktörn hade rätt i går när hon svarade på Diplomatens sms angående ett glas vin på olearys och melodifestival. Det blev kanske 3-4 glas.. En lätt onykter sekreterare och samma med Diplomaten. Direktörn var med oxå, men tog det lite försiktigt.

Körde en roomiedancebattle: Sanna och Anna mot mig och Carro! Vilken battle. En härlig kväll på byns lokala sportbar. Roomie och jag drog sen vidare. Jag trodde vi skulle hem och vi gick dessutom hemåt, men vi skulle till birgers. Hade ganska trevligt där. Fick några luckor ifyllda sen lördagen!:S

La även in en röst på Nordman, allt för att Carola skulle åka ut! Det jublades vilt i denna sportbar när Nordman slog ut henne! Deras låt blev även sedan godkänd av mig och carro...

Nu är det söndag. Vad händer då? Jo det ska jag berätta. Har ätit en sen frukost med syster. Skulle ätit vid 10. Men vi somnade........ Men nu har vi ätit. Så borde jag verkligen gå ut på en lång promenad med mitt tasmanska odjur och Limpan. Så är det bara att sätta sig att plugga efter det!

Fick nyss ett sms från Diplomaten, hon hade krockat med cykeln igår och satt nu på akuten och väntade på att foten skulle bli röntgad. Så henne ska jag skjutsa ut till jobbet ikväll!

Vad var det jag sa: det blir sällan bara 1 glas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback