Vill man ha svaret?

Kom på en sak. För ett par år sedan när jag och min syster satt och kollade på filmen "van the man" fastnade jag för en replik han sa:
ta inte livet för allvarligt, du kommer ändå inte ur det levande"
Gillar det.

I min beteendestilanalys stod det att jag är känslig för hur andra runt omkring mig ser på mig. Vilket stämmer. Jag tänker för mycket, jag analyserar det mesta, måste väga för och nackdelar, svårt att lita på människor. Självklart måste man ta livet allvarligt, men man kanske ändå borde tänka på att du kommer inte ur det levande. Måste verkligen träna på att vara mer spontan och öppen.
Varför tänka så mycket för? Om man har en fråga eller vill säga något måste det finnas någon som kan svara på det du undrar över. Men frågan är om man är redo för/ vill ha svaret...

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback