aloha

Jobbar hemma idag. Sweet. Har dock inte gjort så mycket, tänkt lite, men måste få ner det på papper oxå. Var ute på en powerwalk när jag vaknade. Hur skönt som helst. Blev väldigt mycket piggare av det. Tänkte gå ut på eftermiddagen igen, men då öppnade himmelen sig och regnet öste ner så då försvann motivationen.
Så nu är det dags för middag och sen är det Gossip girl och desperate housewives. Härlig tisdag kväll.

På fredag börjar jag äntligen jobba. Blivit lite rastlös över att inte fått jobba, men nu så. Försöker även få familjen att komma och äta på fredag, vilket jag tror att dom kommer att göra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, det var Carro som var bartendermästaren.. :)



Försäljningen går bra, faktiskt. Många konstiga människor har hört av sig om shettisen (en ville låna honom på livstid. Öh?) men några vettiga har jag väl kunnat hitta.. En tjej var här o provred Passe i helgen, vilket gick kanoners och hon var verkligen helt underbar - så henne hoppas jag mycket på nu. Håller tummarna!



Ha det braa, kvinna! (Kul med en ny blogg att följa..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback