Badkar on my mind

Mina tankar när jag läste SN:
"Överdrift om svanmordet" är det första jag läser när jag öppnar tidningen. Efter att svanhonan nere vid Nyköpings slott blivit mördad har det pågått en het debatt i tidningen om detta. bläddra, bläddra, bläddra. Nu är tidningen snart slut. Åh annonser är kul att läsa emellanåt.
Bostadsrätter, kul. Undra vad som säljs idag. En 6:a på öster. Med badkar!!!!!! wow! Me want! Eller det kanske inte är så bra eftersom jag får för mig att sätta mig i duschen när jag är onykter. Skulle kunna sluta illa. Kanske får lov och sno nyckeln till syrrans lägenhet i nästa vecka när dom åker till Tyskland för där finns det ett badkar.. 
möbler/inredning/kläder säljes, mmm ska vi se kan finnas något kul, en bäddsoffa, ett hörnskåp. Inget badkar, inte ens ett litet. Några fler bilder. En vit liten söt klänning. Läser texten under, en brudklänning. Stl 36, liten och söt,, jahopp.
Serier, nästa lägenhet jag ska flytta till borde verkligen ha ett badkar. Tv-tablå, gud vad hon på momento eller vad det heter på 3:an var dålig när hon stod och läste upp tv tablån för kvällen bara för att fördriva tiden, tvi för henne! Slut!

Åkte hem för lunch och skulle sedan jobba hemma. Fick en klump i magen att jag gjort något fel idag så jag åkte tillbaka efter att ha varit och handlat. Så det blev inte mkt till lunch idag inte, en passionsfrukt och två knäckemackor med keso.

Men ikväll så ska jag laga min jätte goda laxrätt. MUMS!

Kommentarer
Postat av: sanna

SVANMORDET?! Whuuut, det har jag missat. Så hemskt!



Postat av: sanna

hmm... det värsta är ju att jag faktiskt läser sn... men tydligen inte de sidorna. blir nog mest sport och serier på morgonen faktiskt ;)

2008-05-21 @ 21:33:39
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback