bidibidibiiiiidddii

Tillbaka från lunchen. Cyklade tillbaka istället för att ta bilen igen.
Dels så var det fint väder sen måste jag börja tänka ekonomiskt, 13.24 var bensinen uppe i! sinnesjukt!
Solen lyste, men det blåste massor och jag hamnade i motvind!
Mitt hjärta slår fortfarande väldigt fort trots att det var 20 min sen jag kom hit.
Måste börja träna upp flåset tror jag.
Eller det visste jag redan men jag har levt i förnekelse.. Så är det!

Nu har jag totalt glömt bort vad det var jag skulle skriva egentligen... Hmmmm

Däremot har jag kommit att hunden sitter kopplad på innergården skäller bara när vi är hemma. Han satt inte där när jag kom hem. Men så fort jag gick ut med Dimman så började han skälla igen. Som tur var så hoppade upp på biken snart nog.

Jaja, då får jag väl återgå till mitt arbete. Idag går det faktiskt bra och är ganska kul. Det gäller att gnugga hjärncellerna lite emellanåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback