Fik@

igår bakade jag en liten kaka. Den blev bra, till slut. Sofia kom över och fikade efter jobbet.

Runt nio fick carro för att vi skulle till Fik@. Jag sa ja med inget motivation. Men så fort vi lämnade dörren så återkom den. Vi fick en riktigt trevlig kväll där. Gick hem och satte oss på balkongen(varför förstöra ett fungerande koncept???) och drack lite vin. När jag krypit ner i sängen så var klockan 02.23.

Trots att jag var trött och yr i huvudet när jag vaknade pallrade jag mig upp och gick till praktiken. Står och kopierar lite papper och hör då Thomas säga: fan gå hem och lägg dig! Gick du aldrig och la dig igår???? What!

Idag har jag riktigt kul här. Jävlas med Thomas hela tiden... Lättretad. Dess värre så kör han samma spel mot mig.. Ska komma på något så jag kan knäcka honom..

Snart är det lunch. Ska ta mig hem då, vet dock inte vad jag ska hitta på och äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback