friday!

Imorse när jag vaknade var inte min kropp riktigt med mig. Fick 14 timmars sömn(oops) så jag har ju i allafall tagit igen den från valborg. Men det var ändå jobbigt. Öm i leder och snurrig i huvudet. Dessutom följde inte mina ögon med som dom skulle. Obehagligt...Var som om jag fortfarande var bakis, men ändå inte. Dessutom luktar mitt hår brandrök/rökt kött/bastu även fast jag tvättat det två gånger.... grr. Men det är väl bara konsekvenserna efter ett lyckat valborgsfirande

Gick sedan ner till Coffeehouse och träffade Jim och Jeanette. Hon har kommit hem från att vart i fjällen  och jobbat hela vintern. Var väldigt kul att se henne igen! Jag och Carro har väl funderat lite på att gå till Fik@ ikväll och ta ett glas vin bara för att gå dit och dessutom så är det ju fredag:P men det är en lugn fredag.

Imorgon är det jobb som gäller. Konstrundan i Sörmland så vi har öppet för lunch i morgon och sedan är det söndagsbuffé på söndag..

Sitter nu och väntar på min syster som ska åka och jobba och hinner kanske inte med bussen dit. Suck, ta körkort snart! Hon har en bil men inget körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback