Gott humör

Hemma på landet efter en dag av arbete. Det var riktigt kul att jobba idag. Massa människor på en kort stund. Så det var bara att jobba på. Skojigt. Dessutom var det A-laget, Carro jag och Tessan, som jobbade. Kent sa glatt att han fått krama Lillemsan när hon var där torsdag fredag. Ingen var gladare än jag:P

Ska ut och promenera med hundarna snart. Mamsen och Pappsen är borta ikväll, så jag hade ju ändå vägarna förbi.

Igår blev det ett besök på Fik@. Really nice. Har saknat stället som tusan. Blev sedan en natt burgare med Sofia på torget och lite snack på en stentrappa. Hon är en riktigt klippa den där Sofia. =)

Nu ska jag nog ta och gå ut i tvättstugan och se om jag hittar något kul att ta hem till lägenheten. Sen även ta lite härliga vårbilder. Love this time of year!

Ha en underbar lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback