Grilla och fiska

Idag är min praktikplats som en byggplats. Blev utslängd från "mitt" kontor igår för det kom en ny som skulle sitta där. Så nu byggs det ett ritkigt kontor till honom där. Hamras och det bankas. Så var städerskan här nyss också och dammsög, pricken över i:et!

Igår åkte ut till landet, Martin är där nu när familjen är i Tyskland. Så jag handlade lite så vi kunde grilla. Blev potatissallad och fläskfilé spett med champinjoner och även spett med tiger räkor. Smaskens! Hur gott som helst och väldigt trevligt.
Fick ytterligare ett skrattanfall igår. -" Fick en abborre men han slet sig, så jag kastade mig efter".
Det skulle vara: när sven kastade efter var han nära att få en gädda. Tur att man hör.. :P
Sen åkte vi och fiskade vid Lövsundsbron. Det var riktigt mysigt att få lite quality time med brorsan. Bara alla dessa mygg var ett besvär.
Kommer dock att bli en liknade kväll idag. Ska även hämta familjen på Skavsta 23.30 ikväll...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback