happy panncake!

igår eftermiddag satt jag i soffan och glodde på TV. Fick då ett ryck att åka ut till landet. Vilket var tur för det skulle serveras pannkakor. Vilket jag inte har ätit sen jag flyttade. MUMS!

Sen kom mammsen med fotoalbum för vi ska välja ut en bild till syrrans studentskylt. Åh gud vad jag skrattade igår. Vilka lirare vi var när vi var små.
Martin, 1½ år, lite lätt skitig, håller handen i luften på något konstigt sett för att hålla balansen. Han ser ut som en liten alkis.
Sara 3år, sitter på en filt på gräsmattan med sina storasyskon. Hon har en lila/grön spräcklig keps, lite hår framför örat, blå tshirt, lilagula shorts och ska precis dricka ur en kopp. Martin halvligger ner, glad som bara den med en oljig truckerkeps. Jag har lila tshirt och lila kjol( min favvofärg sen långt tillbaka) och en vit hatt.

Jag, runt 2år, står lutad mot armstödet på soffan, "läser" en tidning samtidigt som jag kollar på TV:n, pappas tofflor och en napp i munnen. Det är tydligt att jag var direktör redan vid den ålder... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback