härlig start på veckan

måndag igen!
Försov mig i morse.
Jobbat hela helgen....
Har gått bra mestadels
Jobbigt med ny arbetsplats
innan man fått in rutinerna.
Inte så konstigt att man hatar
att söka nytt jobb!


Hann inte äta frukost imorse. Så nu bör jag jag känna en viss hunger inom mig. Men det är lunch om 1 timme. Får se vad man kan hitta på då.
Ska skjutsa familjen till Skavsta ieftermiddag/kväll. Dom ska till Tyskland. Mamma, pappa, Tobbe, Sara med pojkvännen David, så tror jag att hans föräldrar ska med,.... Allt detta utan att fråga om jag vill följa med! Nej jag fick frågan om jag kunde skjutsa dom! hmmm.. Inte helt ok!  Syrran skulle dock köpa ett par skor om hon hittade några och tänk vad pengar jag sparar på att sitta framför en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback