how come the world won´t stop

Orkade inte gå upp i morse, igen. Så sjukt trött. Hade svårt att sova inatt. Vet inte riktigt varför. Men ett sms ska skickas iväg till Sekreterarn och se om hon oxå hade svårt att sova.
Hann inte äta klart min frukost så jag tog med mig min smoothie och en knäckemacka till praktiken. Så nu sitter jag och sippar på min lilla hallonsmoothie. Den är dock inte lika god som vanligt då det är ett annat märke på hallonen. Märkligt att det kan göra så stor skillnad. :P

Saknar min häst något så fruktansvärt. Denna vår har jag inte varit så deprimerad. Men den här våren är jag glad. Kan nog bero mycket på att skolan är slut och jag är på praktik. Lämnade in sista uppgiften i onsdags. Jag ska på min första festival i sommar, jag och carro har sjukt kul, jag ska jobba i Nypan och slippa pendla fram och tillbaka till ÖM. Men fortfarande så saknar jag min lilla pålle....

Nej nu är det kanske dags att göra något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback