jaha, dags att vara lite bitter

Saker jag vill göra, ha eller klaga på:
*Jag är jämt trött nuförtiden
*ont i fötterna efter att springa runt i nya skor, men för att de ska bli bekvämma måste de ju användas...
*Har en mindre infektion i pekfingret för jag har pillat och rivit bort en bit nagel
*Skulle behöva få massage
*Vill ha en helg ledigt för att följa med Sofia till Barcelona
*Ha en husvagn till Peace & Love, hatar att sova i tält! 
*Å självklart, lite mer pengar att röra mig på varje månad, sisådär en 10 000 i 25 år skulle inte sitta helt fel

Kom inte på något mer nu, jo jag vill ha sommarlov så jag slipper sitta inne heeeela dagarna, utan kan göra tvärtom, sitta i solen på dagen och jobba eftermiddagen.

Om 1½ vecka blir jag ljusare i håret.. Spännande

Fick ett par skor av familjen igår när jag hämtade dom på Skavsta. Det hade tydligen vart rea överallt.. Syrran hade köpt 4 par skor.. På 3 dagar! Och det var inte nog med det, det var klänningar och diverse klädesplag.. Kunde dock inte så dom i går.. Vill oxå åka till utlandet!
Idag är jag en bitter människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback