Kranskulla

Nu är helgen slut och man är tillbaka på praktiken. Har upptäckt att jag inte kommer in på min hotmail härifrån. Mystiskt.

Var och klippte mig i helgen. Det blev fint med jag är inte helt nöjd med det. Men jag ringde precis och pratade med min frisör så jag ska dit i eftermiddag och fixa till det. Jag är väl nöjd med det, bara det att jag inte är van vid frisyren ännu. Klippte nämligen lite lugg. Men mamma, syrran, lillemsan och carro säger i alla fall att det var fint och att jag passade i det. Dom litar jag fullt på.

Skulle även behöva uppsöka vårdcentralen. Har lite problem med mitt högra knä. Så min mor tyckte jag skulle kolla upp det.

Igår var det Rallycross på Björshult. Jag och syster hjälpte mammsen i cafeterian. Det gick bra men var lite trögare än när det är folkrace. Sedan fick jag även vara den som delade ut alla priser. Fick då även krama dessa olijiga och lite äldre karlarna. Kanske inte höjdpunkten på dagen, men dom blev ju glada i allafall... :P

Det finns inte jätte många människor som jag avskyr. Men några stycken. Och en av dessa blev placerade i går och jag var tvungen att le och säga grattis och ge honom en kram. grrr

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback