Finally friday!

Äntligen fredag! Som vår lärare på gymnasiet alltid skrev på tavlan på fredagar, TGIF(thank god it´s friday). Så känner jag idag.
Vet att det kan låta konstigt men jag har varit lite lätt rastllös av att inte jobba. Sitter på praktiken 9-15, det är inte länge, men det är framför en dator. Eller jag har två, lång förklaring.

Ikväll öppnar
Lotsen för sommaren och jag ska jobba första dagen!

Nu har pengarna kommit n, men det är typ bara hälften kvar efter att de största räkningarna är betalda och hälften av de resterande pengarna är undanlagda. Hoppas kunna hålla mig på det som jag har nu!

BTW funderar på att färga håret. Antingen slinga det igen ellr färga det ljusbrunt.. Hmmm. Vi får se vilket det blir helt enkelt

Kommentarer
Postat av: sanna

hur har det gått på nya jobbet?? var där i lördags, tittade efter dig men du verkade inte jobba då iaf... :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback