money money money, must be funny in a rich man´s world

Kan nog säga att money är ännu roligare i en students liv. Inte hela tiden, utan när dom är på ingång. Vilken lycka man känner i kroppen då!=)
Imorgon är det dagen med stort D. Ikväll är det sista kvällen denna månad som jag är urpank!! whiiiee!

In på lönekontot kommer det att trilla in ett litet bidrag från CSN, 5 600 kr. Sen har jag jobbat massvis i april på ÖM så därifrån kommer en summa riksdaler. Om drygt 4 timmar sitter dom på mitt konto!

Ska gå från praktiken lite tidigare imorgon, börjar jobba 15.00. Innan dess måste jag hinna köpa ett par skor, eller förhoppningsvis två, gå ut och gå med Dimman och byta om.

Sitter i soffan och käkar lite godis. Tyckte nämligen lite synd om mig själv att jag har gått upp i vikt, så jag gick ner till videobutiken och köpte mig en liten blandpåse.... mmmhmmmhmmmh

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback