sick and tired

Jag är så trött på det här nu. Jag ska sluta ljuga att det är kul och bra. Det suger. Sometimes. mellanåt är det skoj.

Nu vill jag sluta skolan och börja jobba. Kunna njuta av värmen och umgås med dom jag tycker om.
Vill inte bara sluta för terminen utan helt. Vill ut och jobba på riktigt.
Saknar Familjen massor.
 


Saknar även att var hemma på gården. Var där i söndags och gick ut med hundarna. Så himla fint där nu. Vill dit! Trivs väldigt bra i stan och lägenheten, men det är en annan känsla där ute. Ett lugn. Du kan ha ditt egna ställe på och sitta på, på kvällen och veta att ingen annan är där och ingen ser dig. Kan bara sitta där och tänka och vara för sig själv.

Mitzi                                   Doris                                  Dimman(som valp)       Greger(Dimmans helbror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback