sista dagen av en härlig tid

Jaha, då har man jobbat sista dagen på ÖM på ett tag. Kommer att sakna det väldigt mycket. Får se hur det blir sen till hösten. Chefen sa i alla fall att vi ses i höst. Hmm, det känns iallafall bra att han sa så, då vet jag att jag är välkommen dit igen om det skulle vara så..

Var i stallet idag och red ut med Abra. Gud så härligt det var. Det är just den här årstiden som man saknar att ha häst. Men jag har i alla fall möjligheten att hjälpa Carro nu och då. Passar mig alldeles utmärkt.

På väg hem till landet sen satt jag och lyssnade igenom lite låtar. Satt där och skrållade med i texterna. Kom även och tänka på hur det kommer sig att jag tycker om vissa låtar när jag kör bil men orkar sällan lyssna klart på dom i ipoden? Det måste ju vara att i bilen är jag själv och kan sjunga med hur mycket jag vill utan att någon hör det(tur är väl det). När jag lyssnar på ipoden är jag ute och går eller när jag cyklar och då är risken stor att det är någon som skulle kunna höra..

Hade tänkt att äta bullar igår men det blev inte så. Däremot ska jag göra det nu.

Har dessutom köpt en lampa till tvrummet nu. Hur fin som helst. Det är en wannabe kristallkrona som är vit. Kommer att bli urbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback