today is today

En mailkedja har startats i familjen. Det var den gode banan och löken som fick denna idé att slå in. Nu har vi mailat varandra sedan i måndags, denna vecka alltså och det har blivit några mail. Men Glenn och Frukten har inte varit delaktiga för fem. Men igår visade i alla fall Glennster livstecken! Välkommen!

Försov mig i morse. Men det visste jag nästan att det skulle hända för jag var så sjukt trött. Med den inställningen är dte inte så konstigt att jag gjorde det..

Men jag är glad ändå., Vädret är underbart och snart är det helg och jag är ledig. Förutom på söndag då jag ska hjälpa min kära mor på folkrace.

Nej nu är det dags att återgå till min praktik. Först kaffe och ytterligare en frukt.

Aufweidersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback