valborg och dagen efter

Vilken kväll det blev i går! Lungt till en början men sen så eskalerade allt. shotkannor, ölkastning, bastu, shots, kvällsdopp i havet.. My god. Det var till och med så att jag var en av de som badade! Helt sjukt. Badade en gång i somras för att det var så kallt. Det var så sjukt varmt inne i bastun så det var nästan skönt att kyla ner kroppen. :S

Så idag har jag och Carro mest glidit omkring och inte gjort så mkt ansträngande. Kollade på en film förut, north country med Charlize Theron, verklighetsbaserad. Riktigt bra film. Så följde jag med henne ut till stallet. Hur härligt väder som helst. Tog även lite bilder på när hon hoppade Abra. Efter att ha suttit och kollat på UNICEF galan och fått dåligt samvete för att man inte donerar något och hört Micke P:s röst som går rakt in i hjärtat är det dags att gå och lägga sig och fundera över sin ekonomi så att man kan skänka 100 kr i månaden.

Jag har så sjukt ont i mitt högra knä. Nästintill varje gång jag reser mig upp eller ta ett högt kliv med benet känns det som att det låser i knät eller att det vrider sig. Eller jag kan inte beskriva känslan riktigt, men ont får jag i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback