Vill ha helg

Vill ha helg nu. Inte för att kunna vara ledig utan för att kunna jobba. Har inte på tre veckor så jag börjar bli lite lätt rastlös. Men hela helgen är full med arbete!!=)
Carro åker dessutom upp till  sthlm fre-sön, för personalfest. Så jag kommer komma hem till en ensammen lägenhet.. =(

Gårdagen blev väldigt lugn. Somnade framför TV:n, Carro kom hem. Bestämde mig för att gå ut och gå. Carro skulle oxå ut, men för att springa. Så vi gick åt olika håll med våra hundar och ipodar.
Det är hur härligt som helst att bara ut och gå med ipoden i. Visst det är trevligt med sällskap ibland. Men så pass mycket som vi träffas så tycker nog båda att det är härligt med en stund för sig själv.

Snart är det lunch!
(åh typiskt, klockan var inte så mkt och jag kom hit för drygt en timme sen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback