2 månaders planering är över

Har blivit lie dåligt på att skriva, men den sista tiden har det varit fullt upp. Men igår avslutades vårt 2 månaders projekt. Vårt julbord genomfördes. Uppdragsgivaren var väldigt nöjd. Så det var ju skönt det, i nästa vecka ska vi ha utvärdering med uppdragsgivare och servisen. Får se vad som sägs då.

Annars så har helgen flytit på. Sofia kom på besök, så det blev utgång i fredags. Lite väl onyktert blev det så ångesten la sig som ett täcke över mig på morgonen. Men det var bara att ta tag isig själv för på lördag åkte jag, carro och cajsa till sthlm. Det var Oxd som var stället för kvällen. Det slank ner en och annan kanelare. Men till vårt försvar så är det inte rena shot utan lite sprit med mjölk.

Saknar min hund massor nu. Lämnade henne hos mamma och pappa i lördags och hon var tvungen att bli kvar där tills idag då vi vari skolan i 16 timmar igår!

Men nu ska jag försöka hämta henne.
Innan dess ska jag göra ett tappert försök till att städa.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback