Are you talking to me??

Kom på mig själv idag när jag var på Hemköp och handlade att jag har börjat prata med mig själv. Hmmm. Sen när jag började tänka på det så händer det lite nu och då. Jag pratar fruktansvärt mycket med Dimman. Undrar vad det beror på. Kanske är sällskapssjuk. Trots att jag bor tillsammans med två st så ses vi inte så ofta längre.

Var uppe och hälsade på lägenheten idag. Den mådde bara bra, kände sig lite ensammen bara, men nu är det inte långt kvar innan vi flyttar. Stod i mitt blivande rum och funderade lite på hur jag skulle kunna ställa mina saker, kommer nog bli riktigt trivsamt.

Micke anser ju att jag är ett spädbarn, så det är dags att gå och lägga sig nu. Ska ringa vårdcentralen inom en snar framtid för jag tror att sömnen har något att göra med lågt blodvärde eller dyl. Been there before.
Sedan måste jag ringa Folktandvården och skälla lite. Var och lagade min tand för 1½ månad sedan, gick tillbaka efter 2 veckor för det ilade i tanden. Nu kan jag inte ens tugga på den sidan tanden är lagad för det ilar och gör ont. Kan man inte så ge fan i att gör något. Det går ju inte att få tanden olagad, för det var mindre smärta, eller ingen, innan de började röra runt i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback