Spökstad

Jag är född i en spökstad
där alla vet att jorden är platt
Jag växte upp i en spökstad
där torget blir ett slagfält varje natt
En dröm för dig, en dröm för oss som längtar
om nån som håller om oss hårt
En lögn för mig, en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer att få
Tror du att kärleken är som sångerna vi hör?
Jag har sålt min själ till ett bolag
som aldrig kunnat skilja på rätt oc h fel
Jag blev kär i en spökstad
du, du, du gör mig hel

Kent- Spökstad



Min sista kvällspromenad i Nypan( för en stund) och det såg ut såhär på gatorna. Kanske inte var så konstigt då klockan var strax efter 23. Tycker att denna låt passar bra in på Nyköping för min del....
Helt klart blandade känslor. Bara som idag då jag och Sanna var i city och kollade på NK:s julskyltning. Mötte inte en människa man kände. Hade det varit i Nypan så hade man sprungit på en hop med "kändisar". Men som sagt, det är både skönt och tråkigt!
Bitchhouse mfl ligger ju inte mer än en timme bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback