500 mil i snön...

Motivationen har fortfarande inte kommit tillbaka helt. Men den finns där lite nu och då. Idag satte jag mig för att ringa om LIA plats, 3 st svarade inte och 6 st var på lunch, konstigt när jag ringer 12.20! Skulle ringa tillbaka senare, men då begav jag och Li oss ut på äventyr för att leta reda på saker vi behöver tills på måndag, och vips så var klockan 16.15. Då blev vi tvungna att återvända till skolan för att flytta på stolsbenen vi sprejat! Suck!

Ikväll ska lillelillebror sova hos mig. Så om 1½ timme när han har slutat sin innebandy träning ska vi gå till Fik@ och äta middag. Pojke måste ju få lite lyx när han sover hos sin syster. Inte för att han är bortskämd i vanliga fall, inte då!:P

Nu är det drygt en månad kvar till flytten och jag vill bara börja packa nu!
Ska ta och städa mitt rum till nu..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback