Hallå, motivationen! Var är du?

Nu har min motivation börjat försvinna igen. Jag är så sjukt trött på att det ska bli såhär hela tiden. Varför kan den inte bara veta sin plats och stanna där???? Suck

Nu är det drygt en månad kvar innan vi flyttar. Så det är snart dags att hämta lite flyttkartonger och ställa ut saker jag inte behöver ha med mig, på landet.

Dags att återgå till lektionen efter att ha ätit lunch, vi har idag börjat med lagar och avtal, intressant, men när motivationen inte infinner sig och man är trött så spelar det ingen roll. Snake säger att jag som mer än ett spädbarn, vilket jag inte kan hålla med om, men i vanliga fall så brukar kroppen återhämta sig fort efter för lite/ för mkt sömn. Men icke nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback