står vid min olåsta dörr

Insparksfesten i torsdags nere på Lotsen blev lyckad. Alla som skulle komma kom dit plus att två till dök upp. Engborg och Jenny, förra årets tvåor kom och våldgästade. En riktigt trevlig kväll.
När jag kom ner till Lotsen för att förbereda inför kvällen kom en känsla av glädje. Det var sjukt skönt att vara där igen. Dessutom var det ett av få tillfällen som mitt humör har varit på topp de senaste veckorna.

Det känns som att jag har fått ett virus, ett virus som inte vill försvinna från kroppen. Den äter på min själ. Det är dock skönt att det finns vissa människor som kan göra att denna känsla försvinner emellanåt.

Nu ska jag åka ut till landet. Maja ska följa med mig dit och vi ska sitta ute på verandan, uppkrupna i varsin ände av soffan och äta gott och snacka massa skit. Mams och paps skulle ha sovit borta men kommer hem ikväll. Så det blir lite quality time med dom sen åker vi in till stan och dricker vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback