Sunday, sunday

Söndagar är nog bland den bästa dagen på veckan. Hela dagen. Idag så gick kolektivet på söndagsfrukosten. Carro fick halvt panik att inte göra något så vi bestämde oss för att åka en söndagstur. Så bilen styrde ut till Öster Malma för att sänka medelåldern på söndagsbuffén. Där fick vårt bord besök av Staffan eller Kent i varannat. Mysigt!
Sedan bar det av hem till mamma och pappa. Medans de åt middag gick vi med hundarna upp till gamla hästhagen och jag lekte fotograf.
Hem och drack kaffe och åt glass på verandan!=) För att det sen åka till stallet. Där fortsatte jag att leka fotograf på Abra. Olympia tröttnade på att bli fotad för så fort jag vinklade kameran mot henne, sprang hon iväg. Märkligt:S
Efter allt detta ligger en stor hund och snarkar i sin korg, den lilla ligger på stolen brevid mig i köket, ett skrattanfall framför tv:n har jag bjudit på och innan det åt vi pizza.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback