svomp i mängder

Nu är äntligen svampen jag och Micke var och plockade igår färdig rensad och stekt. Så nu bjuds det på en lite svampomelett till middag innan jag ska iväg till Cajsa för att dricka någon bira och basta. Wonderful=)

Gårdagen bjöds på en tjejmiddag på O´learys med Anna och Cissi, sedan vin på Fik@, vidare till Rockbaren för att se när folk sjöng kareoke och gjorde bort sig, vilket inte var många, men några. Efterfest här med en övertalninng om att inte börja baka scones kl 3 på natten, rosévin i champagneglas, hoppandes i säng sen somnade jag med dörren öppen och alla lampor i rummet tända. Tur är väl det att man hade en snäll roomie som kom in och sa god natt och släckte och stängde om mig.

I morgon blir det till att hjälpa mammsen ute på Björshult då det är folkrace, sen på kvällen blir det jobb.

Nu blir det svampomelett!

Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback