The show must go on...

Nu är det  inte länge kvar. Den 1 december börjar våran praktik, LIA. Har bestämt mig för att göra den i Stockholm. Så nu letar jag boende med några klasskompisar i huvudstaden. Med andra ord, Bitchhouse kommer att separera. Hur tragiskt är inte det då??!!! Det hela gick upp till mig igår när jag såg schemat för hösten, trodde verkligen inte det var i början av december det hela skulle ske. Men det är tydligt de..
Men det är 2½ månad kvar, the show must go on. Världen kommer inte att gå under, även fast det känns så emellanåt. Göra det bästa av situationen och hålla huvudet huvudet högt.
Förhoppningsvis kommer det att bli en händelserik höst.
Bitchhouse har ett hemligt projekt på G, enbart för de inneboende. :P En nyårsfest är under planering.
härligt härligt...

Nu ska vi fortsätta måla på vår modell!
Två dagar kvar på denna kurs sedan är det dags för sponsring och även eventproduktion..

idag ska jag ut i skogen och heala mig själv en stund. Det behövs verkligen

Kommentarer
Postat av: Sofia

D e bara härligt att komma bort, nya möjligheter nya mål. :)

2008-09-16 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback