bananchips

Jag hade precis god lust att slänga mig ner på marken.
Blev lite sugen på en liten glass så då gick jag och köpte det oxå.
Så när jag gick tillbaka till kontoret tänkte jag tyst för mig själv med kisande ögon om jag skulle börja äta den nu eller när jag kom in.
Jag valde att öppna den där, på plats. Vilket jag grovt ångrar just nu.
Tog försiktigt upp glassen i pinnen och drog undan omslaget.
Var hamnar glassen då? Jo på marken!!!!!!
Där står jag med en pinne i handen och en solero berry berry på marken framför mig.
Blir man inte besviken då eller???
Tur att jag köpte avocado och naturgodis oxå.
Det är ju inget jag tänkte trycka imig allt idag, förebyggande.
Men nu tror jag minsann att jag ska göra det!!
Ha, där fick du din dumma dumma solero berry berry glas.
Im ya face motha fakka!

haha, tänkte döpa detta inlägg till tumme i röven, men så kom jag på inlägget från morgonen och upptäckte att det kanske skulle bli konstigt... hahaha

kyss

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha... jag tycker mig ana en viss analfixering idag :D

Postat av: Sanna

hahaha... neje, den är ju fin ju! har flera bilder på dig när du sitter på toa också. och en film. det roliga är att det syns verkligen inte att du sitter på toa, bara att du sitter på toan... om du fattar. haha.

2009-04-14 @ 16:33:06
URL: http://sannibannibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback